Sunday, September 25, 2005

Paint!

Vanochtned liep ik lichtelik duf de gang op om richting training te gaan (7:30 zaterdag ochtend) komt er een stel lichtelijk verhitte en opgemaakte meiden binnen.. goeie morgen. Zij kwamen net trug van een avondje stappen en ik, juist ja ik ging trainen.
Na een uur me helmaal in het zweet te hebben gerend, gesprint, touwtjegespongen, gebuikspierd en wat nog met kleren en al het zwembad in. Echt te warm! Ik was ook niet de enige.
Toen iedereen weer een beetje bijgekomen was het volgende onderdeel. De kleedkamer verven. Vrijdag hadden we met de hoge drukspuit en ammonia de hel boel afgenomen (laten we zo zeggen; de helft van het team want de andere konden het schijnbaar niet opbrengen om even te helpen bij het voorbereidingswerk). Vandaag was zo goed als iedereen er, maar helaas pindaboter hadden er een aantal niet zo op gerekend dat we vandaag alleen maar toe zouden komen aan de grondverf (ik had ze nog gewaarschuwd :p) maar na alle 'lockers' en bankjes inside out geverfd te hebben met antiroest de vloer ook nog een apart laagje gegeven. Decoratie komt later deze week!
Sommige mensen hebben echt geen idee hoe ze aan kwast vast moeten houden! Is natuurlijk ook best moeilijk, helmaal omdat je ook nog eens verf aan je handen krijgt!! Ieks!!! stel je voor! en dan komt het er nie eens af met water en zeep. Toen heb ik iemand Mich (onze coach) laten bellen om te vragen of 'tie alsjeblieft wat terpentine of iets anders mee kon nemen om verf te verwijderen. Want daar hadden de mensen die verf hadden gekocht niet aan gedacht. Ook niet aan het feit dat met zijn allen in de locker rooms schouder aan schouder in de verflucht smiddags op de heetset dag deze week misschien ook niet zo fijn was? En dat rollers voor grote oppervlakten beter zijn dan minikwastjes???? *zucht* maargoed... we hebben het overleefd na nog een paar tripjes naar de verfwinkel, ik was wel high van de lucht en alles smaakte vandaag naar verf! Hmmm... Nog maar een stroopwafel?!
Vervolges was ik zo ranzig dat ik bedacht gelijk al mijn rotklusjes voor deze week maar te doen. Bed verschonen, alles van de vloer af, en stofzuigen?! Niet dus. Sta je bij de front desk die open hoort te zijn tussen 12 en 3 op zaterdag, mooi niet! Dus geen stofzuiger. Dan toch maar douchen, ahhhh!!! ook niet de moeite genomen om me nog aan te kleden.. deur op slot, fan aan, en huiswerk maken.. ik zit hier te zweten van de inspanning van het typen, echt niet normaal! tis bijna 9 uur savonds!
Ga morgen nog maar weer eens langs de fietsenwinkel (ja alles is hier zowat open op zondag, behalve natuurlijk de "front desk") Wat appels koppen en wat muesli..
Amy is dit weekeinde de bergen in met alle Christians (retreat) dus heb de kamer even voor mezelf. Wel lekker maar ook wel een beetje saai.
Probeer ondertussen de kamer nog wat op te vrolijken dus alles wat ik tegen kom gaat aan de muur! Iemand nog iedeen? ik mag niet verven en niet spijkeren punaises eigenlijk ook niet maar die gaatjes kan ik wel opvullen met wat acrylverf aan't einde van het jaar... Kommaarop!

Sorry for those of you who speak English, but I was almost done when I realised I was typing in Dutch, I promise I wasn't talking about any of you! :)
It's just too hot to do anything here so I'm not retyping this in English!
Keep in touch!

Music for the day: Coldplay, Speed of Sound

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nou dat was een echt te warme dag zo te horen! en blijkbaar worden meiden daar nogsteeds als ' meiden' opgevoed; ik hoop wel dat ze kunnen eten koken? of dat ook niet? hoop dat t intussen wat afgekoeld is daar? en dat je voor de mooie verf wel rollers mag gebruiken!
succes ermee!

9/27/2005 4:57 pm  

Post a Comment

<< Home